loading...
خانه دوست سه
داود اصغرزاده بازدید : 66 یکشنبه 08 اسفند 1389 نظرات (0)

در فراق يار

آيت الله العظمي ناصر مكارم شيرازي

سالها رفت و دلم در تب و تاب است هنوز

نقش مستوري من نقش بر آب است هنوز

به طرب حمل مكن سرخي رويم كه ز هجر

قلب آكنده ز غم ديده پر آب است هنوز

من كجا؟ يار كجا؟ طالع بيدار كجا

من اسير غم او، بخت به خواب است هنوز

دامنش گيرم اگر لطف خدا يار شود

ليك افسوس كه اين قصه سراب است هنوز

سخت من طالب ديدار و تو غايب ز نظر

ز آتش هجر تو اين قلب كباب است هنوز

همچو يك قطره آبيم به درياي جهان

زندگي زودگذر، همچو حباب است هنوز

«ناصر» از عشق تو آموخت سخن گفتن را

زين سبب گفته او گوهر ناب است هنوز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 3,076