loading...
خانه دوست سه
داود اصغرزاده بازدید : 39 یکشنبه 15 اسفند 1389 نظرات (0)

پیامک های با موضوع حضرت امام سید علی خامنه ای(مدظله)

ما پیام عید رهبر را چو مصحف میکنیم

مثل دستورالعمل همواره مصرف میکنیم

کوری چشم سران فتنه و بیگانگان

چشم آقا ، همت و کار مضاعف میکنم...

*****

هرگز به غیر جانان ما جان نمی فروشیم

جان می دهیم اما جانان نمی فروشیم

دشمن اگر ببخشد کاخ سفید خود را

یک تار موی رهبر بر آن نمی فروشیم

*****

گفتند که عاشقی و آرام نهی

در باغ خیال خم ابروی که ای

گفتند بگو به قصد قربت گفتم

سید علی الحسینی الخامنه ای

*****

تصویر خدا عکس گل آمنه است

بر کوه دلم نام علی قایمه است

احمد بودش یار و علی یاور او

هر کس که محب علی خامنه است

*****

واژهها از لبت تراویدند

پرصلابت، پرعاطفه، پرشور

آفریدند در دل مردم

عزت، آمادگی، حماسه، حضور

*****

این حماسه همه ز یمن تو بود

گرچه از آن مردمش خواندی

رهبرا! تا ابد ولی محبوب

در دل عاشقان خود ماندی

*****

عشق یعنی یك خمینی سادگی

عشق یعنی با علی دلدادگی

عشق یعنی لا فتی الا علی

عشق یعنی رهبرم سید علی

*****

خیل یلان هماره به پا ایستاده اند

در قامت قبیله مردان نشست نیست

وقتی بسیج تابع حكم ولایت است

اندر مصاف اهرمن او را شكست نیست

*****

می فروشی گفت کالایم می است

رونق بازار من ساز و نی است

من خمینی دوست دارم چون که او

هم خم است و هم می است و هم نی است

*****

بیهوده زدید که شور و شینی بشود

محو از دل ما نام خمینی ره بشود

این رهبر ما صبر حسن ع دارد

وای بر شما اگر حسینی ع بشود!

*****

طعنه و خنده به اشعار و شعارم بزنید

تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید

در حفاظت ز امیر دلم علی خامنه ای

میثم تمار شوم تا که به دارم بزنید

*****

شهری به آتش میکشم گر تو لبت را تر کنی

من چون گلی در دست تو کاش مرا پرپر کنی

بر رشته های معجر زهرا قسم سید علی

خنجر به حنجر میزنم گر تو هوای سر کنی

*****

دیدید هنوز عشق لشگر دارد

دیدید که این قافله رهبر دارد

ای مانده ی نهروانی عهد شکن

این ملک علی مالک اشتر دارد

*****

با خامنه ای کسی نگردد گمراه

او در شب فتنه میدرخشد چون ماه

در هر نفسم برای او میخوانم

لا حول و لا قوة الی بالله

*****

حق که تو از سلاله ی فاطمه ای

با خنده ی خود به درد ما خاتمه ای

زیبا تر از این نام ندیدم به جهان

سید علی الحسینی الخامنه ای

*****

گر كرب و بلا نبوده ایم ، حال هستیم

گر شام  بلا نبوده ایم ، حال هستیم

ای مردم عالم همگی گوش كنیـد

تا آخر خون مطیع رهبر هستیم

*****

ما عاشق كیش كربلایی هستیم

دلبسته ان روح خدایی هستیم

در فكر خطای خود بمیر ای دشمن

چون هنوز هم همه ولایی هستیم

*****

قتل این خسته به تخریب شما ممکن نیست

چون که با اوست خدا، زحمتتان حاصل نیست

دست و دل پاک کنید از ستم ای اهل ریا

قبل آنی که بگردد ز شما لطف خدا

*****

شکر لله شیعه ای نامی شدیم

اهل جمهوری اسلامی شدیم

از خمینی درس عشق آموختیم

در تنور جنگ و جبهه سوختیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 3,091